Zwrot/Wymiana/Reklamacja

Zwrot

Zawsze masz prawo zrezygnować z zamówienia w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów z wyjątkiem kosztów o których mowa tutaj – kliknij.

Oświadczenie o odstąpieniu możesz złożyć:

  • pisemnie w siedzibie Operatora
  • wysyłając na jego adres pocztowy:
    ESAPE Sp. z o.o.
    Akermańska 7/23
    02-760 Warszawa
    esape.pl
  • drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@esape.pl

 

Okres, w którym przysługuje prawo do rezygnacji, jest liczony od dnia dostawy ostatniego produktu z zamówienia.

Towar należy odesłać bezzwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od chwili złożenia  oświadczenia o odstąpieniu.

Dorzucając do odsyłanej paczki formularz odstąpienia od umowy ->(kliknij) oraz paragon ułatwisz nam realizację zwrotu. Koniecznym jest odesłanie gratisów.

ESAPE nie odbiera paczek pobraniowych!!

Jeżeli złożyłeś zamówienie rejestrując się na naszym sklepie, zaloguj się na swoje konto i skorzystaj z opcji Zwrot przy danym zamówieniu.

Wymiana

  1. Aby wymienić zakupiony produkt na inny (rozmiar, kolor, model) złóż nowe zamówienie w koszyku korzystając z opcji “Wymiana”. Wymieniany produkt odeślij na nasz adres. Pamiętaj, by wpłacić na nasze konto 15,00 zł na ponowną wysyłkę. Jeśli nowy towar jest droższy od tego, który wymieniasz musisz opłacić 15,00 zł za wysyłkę oraz różnicę w cenie. W przypadku wymiany na tańszy produkt różnicę zwrócimy na konto.
  2. Aby wymiana została pozytywnie rozpatrzona przyjęty towar musi być nieużywany i posiadać oryginalne metki.
  3. Dołącz nr zamówienia, info odnośnie wymiany oraz potwierdzenie przelewu na kwotę 15,00 zł z tytułem: “X Wymiana – ponowna wysyłka” (gdzie X to nr zamówienia, które wymieniasz)
  4. Koszty wymiany lub zwrotu przesyłek zagranicznych będą rozpatrywane po kontakcie mailowym z ESAPE pod adresem : sklep@esape.pl